03 december 2009

Ett roligt och bra inlägg från min vän Vonkis:

Ja just ja

Välkommen till SpaningsBloggen

Kom just på att FRA-lagen började gälla igår.



Terrorist, bomba, narkotika, mörda, Jihad, Mosad, Bin Laden, Bin Ladin, Afghanistan, attentat, attack, al-Qaida, The Pirate Bay, självmordsbombare, flygplanskapare, piratkopiering, insallah, leve revolutionen, flamman, Olof Palme, Åke Green, Unabombaren, skjuta, Melodifstivalen.

Så, nu fick de kanske lite mer att göra...

Källa: www.vonkis.blogspot.com

7 kommentarer:

  1. He he, vi får kanske dela fängelsecell efter det här :-D

    SvaraRadera
  2. Med glädje :)... Eller, det kanske är lätt att säga såhär i frihet.

    SvaraRadera
  3. Du får nog ett mildare straff, jag håller ju fortfarande på med mitt lilla uppror mot fra i bloggen :-D

    SvaraRadera
  4. Lova att komma och hälsa på mig när jag sitter där i kurran, Eller, jag kanske inte får ta emot något besök :-C

    SvaraRadera
  5. Jag kommer absolut på besök. Ska jag baka in filen i limpan?

    SvaraRadera
  6. Där vore nog bra. Fillimpa är ju så gott :-D

    SvaraRadera
  7. Precis. Och så finns det ju så många andra bra användningsområden för den då man befinner sig på ett liknande ställe.

    SvaraRadera